dijous, 9 d’octubre del 2014

9 D'OCTUBRE

Hui, 9 d'octubre, és el dia de la Comunitat Valenciana. Es commemora la conquesta de la ciutat de València pel rei Jaume I, l'any 1238. Va fundar el Regne de València, més tard anomenat País Valencià i què actualment és la Comunitat Valenciana.

Aquest és l'himne oficial de la nostra Comunitat.




Molts valencians preferixen aquest altre himne.



Pots dir quin és el que més t'agrada fent un comentari. 

Para atenció als dos videos perquè el proper dilluns parlarem de les característiques de la cultura valenciana.

FELIÇ DIA DE LA COMUNITAT VALENCIANA

8 comentaris:

  1. M'agrada més el segon sols que els dos son molt chulos

    ResponElimina
  2. A mi també m'agrada més la Muixeranga, peça musical considerada per molts com el vertader himne del País Valencià . Però l'altre també es bonic.

    ResponElimina

  3. A mi també m'agrada més la Muixeranga

    ResponElimina
  4. Amo m'agrada mes el primer pero els dos son molt xulos

    ResponElimina
  5. ami m'agrada molt mes el primer

    ResponElimina
  6. Es molt bonic el primer

    ResponElimina
  7. A mi m'agraden els dos

    Andrea

    ResponElimina