dilluns, 2 de març del 2015

COEDUCACIÓ

13 comentaris:

  1. Els xiquets del video tenen tota la rao, tot es de tots i tits som iguals i tenim els mateixos drets siguem xics o xiques.

    Andrea 5a

    ResponElimina
  2. A mi ma gradat molt el video perque tots som iguals i no hiha ningu diferent a nosaltres.
    jefferson 5a

    ResponElimina
  3. A mi mà gradat molt el video per que tots pode tener el que bulgen ino els del demes

    carlos 5A

    ResponElimina
  4. A mi ma agradat molt el video perque explica que tots son iguals i no hi ha diferencia entre xics i xiques

    PAULA.M 5A

    ResponElimina
  5. a mi me a agradat molt

    ResponElimina
  6. m´agradat molt per que ens demostra que els chics i les chique son iguals

    javi.r

    ResponElimina
  7. M'agradat un munto el video perque no sempre te que ser les xiques rosa i els xiquetes blau perque tots som iguals.

    Lidia

    ResponElimina
  8. la veritat es el que diu el video que les xiquetes poden anar de negre, blau...etc.I els xics de rosa o lila.
    ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    VÍCTOR
    ------------

    ResponElimina
  9. Aques video me a agradat molt perue les xiques també tenen les mateixes necesitats que els xics.Hi ha que tindre en compte la coeducació per a saber comportarse i a la vegada fer coordinació amb els teus amics.--------------------------------------------------------------
    ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    MARTA xD----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    ResponElimina
  10. Aquest vidio m'a agradat molt per que tots el jocs son per als xics com a les xiques en aixo no mana ningú.

    ResponElimina
  11. a mi em pareix que els xiquets del video tenen tota la rao perque hi ha llent que diu que el voleivol es de chiques i jo jugue


    vicent g f

    ResponElimina
  12. yo ya he vist el video en clase i m'a agradat molt estic deseant vorer el proxim.

    AINHOA 5ºA

    ResponElimina
  13. JO CREC QUE NO IMPORTA SI TAGRA EL ROSA O EL LILA JO CREC QUE NO IA QUE JUTJAR PER EIXES XORAES
    DYLAN D'ARGENIO PASTOR5A

    ResponElimina